bröllop =)

i går var vi i halmstad och gick på martinas bröllop (james syster)
dem var sååå fina och hon riktigt lyste i sin klänning.
det var kolosalt varmt bara så det känndes som man satt i en bastu med kläderna på inne i lokalen.
så vädret hade dem ju tur med =)

barnen blev hemma för max hade feber så jenny passade dem =)

jag är fortfarande förkyld det vill inte ge med sig helt men jag är ju i alla fall bättre än föra veckan.
jag är på steg 1 igen urk.
ska försöka jobba på tor se hur det går.
ska ju jobba 4 dar nu..men jag har imorgon på mig också att ta det lungt.
i dag är det målnigt och svalare ute i alla fall..
skönt behövdes det regn som kom i natt och det ska komma mer åska också i kväll

här är några bilder från i går
ha en bra tis.
kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0