uttråkad till tussen

just nu känns det såå tradigt.
vädret gör mig trött och jag känner mig uttråkad som attans har sutit lite med smyckerna men blir inge bra...
skulle se film med james men han sitter och glor på sin serie så han är hur tråkig som helst ...
hmm
jag har satt igång med middan i alla fall vi måste ju äta något.

i morgon skulle det bli bättre väder sa jessi..får hoppas för då blir det bada =)
sen ska jag och james på bio på kvällen =)
skulle ha gjort det i dag men det blev inget då alla bra platser redan var slut på filmen...

nä ska lägga mig och läsa i stället
ha det bra i regnet
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Ja det trist väder ..Jag vill med gå på bio men inte lätt när man har ett fotbolls lag hemma

2011-07-17 @ 19:42:20
URL: http://www.kaan74.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0