tiden går..

ja va tiden bara springer iväg...
snart redan haft två veckor av min semester..
bara två veckor kvar..

nu är jag och max i sthlm...wille valde att stanna hemma med pappa i stället =) han ville ha egentid och kunna leka med sina kompisar ifred utan att max stör dem.

mamma och inger kom ju ner till oss föra veckan och jag har ingen aning om vaqrt den tiden tog vägen.
men vi hittade ett fint trädgårdscafe som jag ska besöka när jag kommer hem ;)

i går kom vi hem från tallin kryssningen =)
nästa gång ska jag ha mer penngar med mig...
men fick lite skoj handlat i alla fall..
tyckte om att man fick gå av båten ett par timmar och gå i land om man ville...

max har badat som vanligt i dag =)

jaaaaaaaaaa jag har uppdaterat mig och skaffat en ny mobil i dag...
blev en htc chacha...
en kombinerad tatch telefon och knappar så nu är jag inne igen hahaha
ska bara komma underfund med hur jag gör haha har ju tyvär inte ärft någon teknisk sida..men jag har ju två små killar som garanterat kan jälpa sin mamma ;)

nä nu ska vi se film
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Tusen tack för alla kommentarer alltid skoj läsa dom.



Det ser ut som du haft en härlig kryssning.

Häftig att du har en ny mob spännande att se den :D

Massa kramar

2011-07-29 @ 23:34:31
URL: http://www.kaan74.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0