myssig sön

i dag har jag haft en myssig sön med siv min arb kamrat.
vi åkte till nova och strossade i affärena.
hon hittade massa skoj som hon unnade sig för en gångs skull =)
själv fick jag en pressent handlad, willes ds är inlämnat för lagning och jag hittade äntligen cyckelbyxor som jag letat efter hur länge som helst =)

sen åt vi på mc donalds och så avslutade vi dan med en bio...
vi såg bad tetcher =) den var ok. hade väntat mig lite anorlunda film men cameron är en bra skådis =)

i dag har det varit såå varmt och klibbigt...
man smällter ju bort.
inne hade vi 30 grader så vi har satt på pumpen på ac nu så vi kan sova i natt =)

i morgon blir det upp tidigt för att köra till kristianstad =)
james ska göra sitt teori prov..så håll tummarna =)
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0