körkort =)

wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
min man har fått sitt körkort =)
han klarade uppkörningen i går =)
han var såå nervös innan stakarn och jag mådde illa och kännde det som om jag skulle ut och köra också...
nu har han fått det efter många års väntan och längtan =)

han lämnade och hämntade mig på jobbet i går =)
och hämntade max på dagis i dag.hihi
nu kan jag ta ett glas vin el två när jag är hos katta el ska på fest liknande...
jag har ju en man som kan köra mig ;)

nä nu ska jag sova ska upp i morgon så jag hinner få njuta av solen på min lediga dag sen jobbas det i helgen och kalas på lör =)
måste packa till barnen också kom jag på..va tiden går fort
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0