center syd.

i dag blev det av till center syd och där köpte vi en ny blandare till köket så nu har jag vatten igen =)
sen så blev det godis affären för att köpa lör godis alla valde varsin påse så blir det inge bråk och alla kan välja sina favoriter =)
vi hade deras kusin med osss också som vi passade under dan.
sa till barnen att blanda godis för 20 kr men det blev 60 kr var...
så 288 kr för 5 påsar godis...vojne nu blir det vatten till middag hahaha ;)
wille hade en kompis som sov över men nu är det bara vi hemma och det känns skönt och lugnt =)

se om vi ska se nån film kanske =)
james var rätt onykter i går när jag hämntade honom men han hade haft skoj =)
han har varit lite små backis i dag hahaha

åska och regn har vi haft i dag jag som ville sola och bade nu när jag är ledig...
ja ja hoppas mån blir fin.
nu ska jag ta en titt i min påse med gott =)
ha en mysig lör kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Katta

Här regnar det :/ och åskar hatar det ....

Skönt med vatten i huset igen kramis

2011-07-02 @ 20:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0