simmning

i dag simmade jag sammtidigt som wille var iväg och simmade..
sa även upp max plats i dag då han inte är motiverad och mogen för det än...
så nu ska jag passa på att ha två dar i veckan när wille ändå går då jag själv trännar...på så sätt är det lättare att komma iväg =)

är slut men det känns skönt också..
blir sängen i tid i kväll =)

har sån kramp i mina vader hela tiden..räcker att bara röra dem så gör det ont och gå  =(

max längtar efter sommaren nu så han slipper frysa =)
han så jäkla sött med sina komentarer =)

lyckades byta tur på tis så att vi kan gå på föräldrar mötet i willes skola =)

sååååååååååååååååå trött jag är..
orkar inte ta tag i nånting när jag är ledig och jag kan dessutom sova hela dagar nästan..har svårt att vakna....

nä nu måste jag få max i säng och wille måste göra matte
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0