äntligen..

ja då har vi äntligen fått vatten i huset igen..överallt utom köket så det blir tyvärr fortfarande diskning för hand.
jaja bättre det än att kånka in vatten hella tiden.

jaa då var man sjuk igen...
har haft frossa och svetats om vart annat dessutom tar min hosta kål på mig...känns som huvudet ska sprängas och någon hals har jag inte kvar...
ont i hela kroppen..kan knappt stå på benen...

max är också dålig han har ont i huvudet och wille hostar
james är också sjuk...
det positiva är ju att vi slipper ha det att gå runt nu när vi alla är sjuka..då är vi ju alla friska sen också...

måste försöka ta mig ner till apoteket men har inga krafter just nu...
nä ska ta en kopp te och sen vila lite till..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0