sol

solen skiner =)
men själv är jag trött och små förkyld urk och så måste jag iväg och jobba..urk
men är ledig sen...
nästa vecka jobbar jag bra två dar..såå skönt.

ska försöka göra lite skoj med barnen nu när dem har lov.

i går åkte vi på kalas efter jobbet...
det blev trevligt =)
sen blev det hem och se melodifestivalen med jessi och sebbe.

varför gicj jag inte upp 8 när jag var pigg då????

ska se med siv om vi skulle gå på bio i morgon =)
den filmen vi skulle se vissades ju ingenstans...mer än på en biograf i malmö och den gick för sent hon ska jobba 06 på tis...

vi hade en kupong med erb att gå två för 140 kr men det gällde ju bara på en film..
hur kan man skicka ut erbjudanden på en film man sen inte hittar nån stans...
så jag har hittat två alternativ som hon kanske skulle gilla så vi får se....
ska höra med henne när jag kommer till jobbet =)

det var så kallt i natt igen att vattnet hade frysit....
men det kom tillbacka igen rätt snabbt som tur var.

nä  nu måste jag göra mig i årdning..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0