puuuu

denna veckan är verklikgen så full speckad med saker...
i mån var jag med barnen och badade =)
när james kom hem på kvällen så hade han köpte en ros till mig =) blev såå glad...
var ju ett bra tag sen jag fick blommor...

i går var det upp upper tidigt för att hämnta en kompis i hörby och köra hem honom sen iväg med barnen till dagis och skola och själv till jobbet...
sen hämnta barnen och sen i väg och leta rätt på södra sandby så jag kunnde hämnta james på jobbet...
hittils har det gått bra för honom och han är lite nervös för vad dem ska bestämma sig för....
men varför skulle dem inte ge honom ett jobb?
tre dar till så får vi se sen vad dem beslutar sig för...

sen när vi kom hem så gick proppen i köket när jag skulle börja med middan.
sen kom svärmor och james två systrar och bror...

i dag ska jessi passa barnen då både jag och james kommer jobba kväll...
jag är helt seg i dag..
urk vill inte jobba men ska jobba med siv så det blir jätte bra när jag väl är på jobbet.

i morgon måste jag upp 5 för att köra james..
sen ska wille till skolan..
max slka på 5 1/2 års kontroll
och sen till logopeden..
handla
hämnta james
iväg med wille till simningen...
med andra ord blir en lång dag i morgon..
som tur är börjar jag kväll på fre...
då ska barnen sova hos jenny =)
blir en massa pysslande hit och ditt hur man ska lösa allt nu när james också jobbar kväll.
inte det lättaste kan jag ju säga.

nä ska ta och äta något så jag har lite i magen innan jag ska iväg.
ha en bra ons kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0