gubben =(

våran ödla har gått bort =( känns trist...
han har ju varit med oss innan vi fick barn...
han blev nog en ca 15 år gammal.

ingen man kanske satt och gossade med direkt men dock så blev det tomnt..konstigt att man märker av sånt fast man knappt märker av dem i vanliga fall.

saknar gubben.

dessutom så är jag dålig igen..i tpr efter jobbet fick jag frossa och feber..
legat hela fre..
jobbade i lör hade dunderhuvudverk och måde illa
i dag jobbade jag gick bra i morse men sen på em blev jag dålig igen

nu sitter jag och mår illa och känner mig helt konstig i hella kroppen och har ont i huvudet...
tabl vill ju inte hjälpa mor värken =(

jobbar i morgon också =( om jag inte blir sämmre i natt.
sååå tradigt...

nu ska jag lägga mig.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0