bio

i dag var vi iväg till logopeden..
sen åt vi på mc donalds och så körde vi direkt till hässleholm och gick på bio =)
vi såg trassel jag och barnen..den var riktigt bra och ungarna hade skoj...
godis hade vi ju också så klart....

sen köpte vi den nya filmen dumma mig som killarna ligger och tittar på just nu =)..
dem hade den till halva priset så vi passade på...
så barnen har blivit ordentligt ompysslade och bort skämnda i dag =)

i morgon är det jobb igen urk men har bara två dar så är jag ledig tre dar igen...
ska snart sova..
såå trött efter att james ringde och väckte mig och ungarna kl 7 på morgonen för en skit sak grrr

var på lite grinigt humör innan men det har lagt sig nu när jag har fått mat i mig och sockret är normalt igen.

nä blir mer skrivet en annan dag
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0