tomt

ja då har inger åkt hem igen..
blir alltid så tomt hemma och wille är inte hemma han sover hos jessi och moa i natt...

gu va jag saknar att h min familj nära...
saknar att inte kunna träffa och umgås med dem så ofta som jag skulle vilja!!!
nu får tiden gå fort till april då jag ska åka upp så jag får träffa ALLA =)

i går åkte vi till burlöv för inger skulle läna tillbacka saker men det blev att hon handlade nya i stället hahah och jag handlade två klänningar på rean som jag egentligen inte hde penngar till men man kunnde ju inte låta bi =)

nu sitter jag och funderar ut nyårsmiddan...
måste åka och handla i morgon och  planera för sen jobbar jag tor och fre...

nu börjar jag bli hungrig igen...vi åt väldigt tidigt i dag...

vaknade med on i halsen och huvudverk så vad har jg nu på gång må tro???
att man aldrig får vara frisk....

nästa år HOPPAS jag blir bättre så att man får hålla sig frisk igen....detta är ju tröttsammt

nä nu ska jag äta något
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0