vad dålig..

jag är på att upptatera mig.
har inte hunnit men det har hänt en massa saker...
har fått inneboende..jenny och barnen bor med oss tills hon hitar en lägenhet...

sen ahr jag fått kontakt med en syster jag inte visste fanns =)
och hela helgen har jag haft huset fult och så har jag gjort om på uppfarten...
gjort en snygg rabbat runt stora stenen i mitten var en hel del arbete så nu har jag ont överallt men finnt blev det =) så skoj och se när det är klart och man har gjort något.

nu är jag helt slut i alla fall och ska sova har en lång arb vecka framför mig...
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Lite bilder hade varit trevligt kram

2011-08-30 @ 16:06:32
URL: http://www.kaan74.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0