storstan..

det är väldigt myssigt med storstan på sommaren..
finns mycket att göra och man kan sitta på underbara ute cafeer vid vatnet och myssa =)

i går var jag och fikade på ett helt underbart ställe vid vattnet =) solen sken..

i dag åkte jag hem till en vän och vi fikade i hennes trädgård innan jag möte upp sus i stan hon och jag gick och strosade lite innan jag åkte hem.

max är helt utslaggen i soffan.
han har varit ute hela dan och lekt med barnen på baksidan=)
han har inga problem att hitta kompisar i alla fall =)

i morgon får man börja packa ihop sig så man får med sig alla saker hem..
tur jag kör bil säger jag bara =)

solen har skinit och det har varit en under bar dag i dag =)

nä ska ta ett bad mina fötter värker en hel del nu efter allt promenerande.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0