hemma

ja då var man hemma igen.. och första arb dagen är avklarad... har varit full rulle hella dan... har sååååå ont i mina ben nu..märks att det är två veckor sen sist jag jobbade... urk.. i morse kännde jag verkligen bara hur jag vill ha något nytt detta är inte kul längre... ja ja det kommer väl något sen... en sak i taget nu är det james som behöver hitta ett nytt jobb först han blir av med det han har den siste aug. så det blir ingen sem alls ihop i år. han tar ut det i penngar i stället vilket vi kan behöva då...a-kassan ger ju inte så mycket.. fattar inte vad som hänt med min blogg sida... jag kan inte få in några bilder i mina inlägg=) nä nu ska jag sova så jag är utvillad i morgon så jag orkar med arb dag nr 2.. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0