tur

jag har haft tur denna helgen att jag inte blivit inbeordrad...
dem hade inte fått in folk så dem var bara två st som jobbade under dan i dag....

här har vi en sån skoj familjekväll...
james spelar data
max sovaer
wille ser tv
och jag sitter i sängen och lyssnar på musik
hahahaha
men det är lungt och skönt...

är så trött och må konstigt
james har jätte ont i käken och tänderna så han kan inte sova på nätterna

wille hade kompis här i dag och vi fick besök i dag skoj =)
så skönt med en helg utan att göra något....

i dag gjorde jag amerikanska pankakor till mellanmål mmm så gott med lite socker på bara el jordgubbs sylt...
fick receptet från en på jobbet...
jätte enkelt att göra

nä nu ska jag kanske se om wille vil se något med mig =)
ha en bra lö kväll kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0