oturs dag....

denna dagen har inte börjat bra men slutade litte bättre...

började i morse med att james skulle skjutsa wille till skolbussen men dem missade den så jag fick kliva upp och köra honom fort som ögat..han kom 2 min försent nån ting...
sen började vår varm vatten beredare att läcka...
vi vet inte vad som hänt med den..
men den är trasig..den har exploderat el något inuti..så nu har vi inget varmvatten...
jag har ingen tvättmaskin...
våran vattenpump bråkar och man får gå och sparka till den så att den pumpar in vatten el sparka till den så att den slutar...
sen har inte internet funkat på 4 dar....

max är aldeles snorig och rosslig igen....
bilen låter och gnislar något fruktansvärt när jag bromsar så vi lär mest troligen behöva byta bromsar och så tror jenny att ett stag sitter lösta för det är något som slår emot när jag kör också...
något mer???????????????
vart ska jag få alla penngar ifrån till detta...????????
och inget av det kan vi ju vara utan nå längre tid så det måste fixas nu...
sen kommer jag till jobbet och tanterna är helt galna så man skulle vilja strypa dem....

men efter en stund så blev resten av kvällen ok i alla fall...
internet är tillbacka...
jag fick min klänning från ellos som jag best som jag ska ha på min kompis bröllop och den passade =)
nu ska jag gå och lägga mig så jag kommer upp i morgon och jag håller tummarna att jag ska få en bättre dag i morgon än denna dagen.....

i går var jag ledig...
pratade med mamma i telefonen och rätt vad det var så fick jag ett hysteriskt skratt anfall..
jag bara skrattade och kunnde inte slutta...
då är man verkligen både stressad och över trött...
skulle ha frågat sheffen i dag om han hade haft ett rum till mig...

jag har en små förkylning som inte vill ge med sig heller...
jag var hemma tor och fre förra veckan...måde jätte dåligt...
sen på lör fick jag sån mensvärk att jag höll på att svimma och blev aldeles svettig....kunnde inte röra mig på en timme...
mindre skoj...
har tid till barnmoskan om två veckor....

denna veckan har jag varit irriterad på james för han har stannat hemma från jobbet fast han hade kunnat gå..
bara för att han var trött....
men jag går fast jag är dålig och skulle ha anledning att vara hemma...
men känner att jag inte kan det för vi behöver penngarna och när han stannar hemma som han gör så blir vi straffade då man väl är sjuk....

jag skulle behöva egen tid..kanske sova nån stans utan både man och barn....
jag skulle behöva sammla lite nya krafter...
känner att mina börjar ta slut...
jag har fått tillbacka min spänningshuvudverk som jag inte haft sen jag bodde hemma....
detta för att jag är så trött och så stressad....
hur mycket ska man orka??
snart semester den närmar sig med storm steg ....
ska bli så skönt..

nä måste sova
hoppas ni andra haft en bättre fredag..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0