disco

min stora pojke är på disco i dag =))
dem hade fixat disco för åk 0-3 i willes skola
han är där till halv nio sen ska jag hämnta honom..
han skulle inte ha gått från början men sen ändrade han sig i dag...
han stog och gjorde sig fin innan vi åkte och så hade han penngarna i ena fickan och mob om det skullev ara något i andra...
han är bara såå sött
det ska börjas i tid.=))
urk tiden går fort...dem växer för fort...

köpte gymnastik skor till honom innan i veckan för han behövde det till idrotten...
gissa vilken stl???????
37....
han kan snart ha mina skor jag har 38....
nä nu ska jag ta hand om min lilla kille...
han har blivit jätte förkyld och har världens hosta..
ska ge honom litte hostmedicin och sen stoppa om honom i sängen....
han behöver sova...

ha en bra fre kväll
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

awwwww...gud underbara söta! tog du inget kort???



Hoppas Max kryar på sig snart =( lillen!



Puss på er..Saknar er!

2010-03-12 @ 20:45:26
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0