malmö..

i dag har jag och wille varit i malmö med rose och hennes mamma på fm =)
max var på skånes djurpark med dagis...

i går så tog jag och rose en vända alfapeth efter jobbet...
hon van som vanligt..=( varför bryta en tradition hahaha

känns sååå jäkla bra att ha sin vän tillbacka igen...
har saknat henne så otroligt mycket...
vi har umgåts nästan dagligen u hahaha så allt är som förr =))
i morgon har jag sov morgon såå skönt sen ska vi ha rose och vonka dag....se vad vi ska göra..se hur vädret blir...
ska göra något skoj med barnen tills james kommer hem sen kanske vi gör något själva...

nä nu ska jag lägga mig och läsa...har kommit in i en läs period..=)

i morgon ska mammsen opereras...ska tänka extra mycket på henne =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0