jäkla dag..

haft en riktig skit dag i dag.....
fick handlat och allt var bra hos barnmoskan med blt och spiral....
så det var ju bra

sen blev det ju sämmre...
jag och max åkte till eslöv för jag skulle handla lite inför lör men fick inte tag på vad jag skulle ha...trist
och max blev lite jobbig på slutet...

sen när vi kör hem så börjar bilen strulla...
den saktar ner medans jag kör och sen får den fart igen och så håller den på ett par gånger sen så bara stannar billen halv vägs hem....
fick ringa efter frans som kom och hjälpte oss och bogserade oss till bil verkstan...

dem skulle ringa i morgon och medela vad det kan vara och ev kostnad..men dem hade mycket att göra så vi får se hur fort det går...
jag hoppas bara det inte blir för dyrt för då vet jag inte hur jag ska kunna lösa ut den igen...men ja ja det löser sig nog får jag inerligen hoppas...

vi är så strand satta nu...
jag ska ju dessutom jobba i tre dar men det har löst sig för i morgon och fre då åker jag med en arb kamrat som jobbar samma tid som jag....
ska bara lösa fre också annars får jag vara hemma för vab....

är sjukt trött nu...ska sova snart så jag orkar med i morgon....

dessutom har det regnat hela dan i dag och varit hur grått och trist som helst....
är i juni och det är skit väder bara...
hoppas sommaren kommer snart...
hoppas alla andra haft en bättre dag än vad jag har haft..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0