sthlm.......

ja då är man i sthlm =)
resan gick bra fast vi blev sittandes en stund i nyköping pga en alvarlig olycka..

i går åkte jag och max över till inger och hälsade på..sus kom också över...
inger tog foto på en del av mina smycken och sen drack vi latte och snackade en massa innan vi åkte hem igen...

på kvällen tog jag ett varmbad....
såååååååååå skönt !!!
snacka om att jag har saknat det....

i dag så åkte vi till farsta...jag mamma och max sen kom sus också...
max var den som kom hem med flest påsar =)
han hade fyra st...
han var sååå lycklig över detta...
han fick pärlplattor
en svampbob film
såpbubblor
och ett memori spel med bilar på och en leksaks mobil =))
nu ligger han och ser på filmen =))

får se vad vi hittar på i morgon....
är rätt trött i dag...
börjar bli förkyld känns det som...

ja jag köpte ju en kort trikå kjol och två tröjor och en jätte snygg scarf..
och grön ögonskugga =)
nu är jag helt ruinerad nu ahr jag inte ens råd att titta i affärer hahahah
ja det blev en fika också =)

nu ska jag snart lägga mig i ett bad igen...glömnde köpa badbomb och ansiktsmask...får se om jag hittar det i morgon...
blir ev stan i morgon eller badet kanske..el bio får se ska snacka med jenny i kväll och se vad hon säger...

måste se till och fixa en hemsida nu bara till mina smycken =))
nä ska gå och parata med mammsen en stund ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0