nytt år !!!!!!!!!!!!!!

ja då var det 2010...
tiden ahr verkligen sprungit i väg....
våran nyår blev bra
jobbade till halv tre...
sen var det hem och göra sig i ordning och börja med maten...
sara och frans och maja var hos oss....

vi hade räkcoktail till förätt sen hade vi potatisbullar och fläskfile med sallad till varmrätt och som efterrätt hade vi citronfromage med jordgubbar och passionsfrukt mm gott men sen var man mätt.....

på kvällen hade vi ostbrika och grönsaker med dippa...
sen efter tolv slaget var det bara att göra sig i årdning för sängen 5.30 ringde min mobil...började jobbet kl 6
fick inte mer är 4 tim sömn..
snacka om att man var seg men lev pigg på jobbet sen men segade till då jag ahde rast...
nu börjar jag känna mig riktigt trött...

max och achilles somnade vid 22 tiden i går så han var inte med och såg fyverkeri..väckte honom vid tolv men han ville sova =)
snacka om kallt ute vi hade 11 minus grader...urk aldeles för kallt för min smak...
nä nu ska jag ta en varm dusch så ajg får upp värmen litte och sen halv sova framför tvn hihih
hoppas alla haft en bra nyår och att alla får ett bra år...
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

aww..söta dom är!

saknar er massa..när är de3t ni kommer upp???? puss

2010-01-01 @ 22:34:33
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0