migän...

håller på och få migrän tror jag...
har såå sjukt ont i huvudet..verkligen inget vidare..haft det störe delen av dan på jobbet också =(

wille var hemma hos sin kompis i går och då fick han ett migrän anfall och sen spyde han....
han har ärft migränen av james för han lider av det jätte mycket....och det ska vara ärftligt...

ska bara jobba i morgon också sen är jag ledig helgen sååå skönt längtar verkligen...
ska försöka göra smycken i helgen hade jag tänkt =)
på lör ska jag ev till djurparken med frans och sara och kidsen =)

nu ska vi se halv åtta hos mig =) sen är det dags att natta dem små och jag ska själv också krypa ner i sängen då...
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

Usch stackarn! Jobbigt när man är så liten och ha det..Jag har ju också migrän och haft det sen jag gick i högstadiet..så det går i släkten..stackars, stackars liten! =( ge han en puss och kram från mig..och max också för den delen!

saknar er..så synd att wille inte kunde följa med upp..hade velat träffat honom!

längtar tills ni kommer!

krya på dig du också..

PUSS

2010-01-14 @ 20:01:11
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0