lördag...

ja lördan har varit så där mindre skoj....
bråkat med james och blev jätte ledsen och arg...
man kan ju inte prata med han ordentligt heller...

han hade fixat två kort till djurparken för vi skulle gå på skånes djurpark med frans och sara...
men så var han på konstigt humör redan på fre...
på lördan var han jätte sur och gnällig hela tiden...
sen sa han att jag bara bestämer hela tiden och att han inte fattade vitsen med att gå på djurparken mitt i vintern ..
det skulle ju inte finnas några djur ute och bara vara kallt...
att vi skulle göra det som en hel familj och för ungarna för dem ville det...det bryde han sig inte om för han såg bara att han blev tvingad till det...

han har inte gjort annat än sutit framför sin data i flera veckor...
han kommer inte med några förslag...
han kommer ju inte med förslag och de sa jag....
men han bara slänger tillbacka det i huvudet på en...
man får skit för att man försöker få ihop familjen tillsammans....

ska bli skönt att komma bort en vecka vi behöver vara ifrån varandra lite...
jag känner bara att jag vill att han engagerar sig lite...

jag tog en promenad med achilles och var borta en och en halv timme...
sen när jag kom hem så ville barnen ändå gå så jag packade en väska med till tugg och så tog jag barnen och åkte med dem och frans och sara till parken....
james var sur och hoppade först in i bilen...(körde till dem andra först för jag skulle tvätta en maskin kläder medans vi var i väg)
men sen på väg till djurparken frågade jag om jag skulle släppa av honom hemma och det ville han...hade ingen lust att gå med honom när han var så....

så det blev mer promenad på två och en halv timme
så jag fick ju en massa motion i alla fall =)

sen blev det att bada achilles när vi kom hem...
nu är gubbstruten som vanligt igen...
sitter vid sin data och är inte sur längre...

hoppas andra haft en bra lör

min mormor fyllde år i går (lör) =) ringde och pratade med henne...
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0