ojj =)

hahahaha oj oj
jag kom åt skicka knappen för många gånger sist..så det blev många inlägg av samma =)
ja ja sånt händer ibland..
blev så för datan strullade...
 visste inte om den skickat...

jag har blivit skuj igen....
ovanligt !!!?
näääääääää
har inte varit annat det sista halv året....
så jäkla trist...
har varit helt säng liggandes i två dar nu...
ska se hur det går på jobbet i morgon annars får jag bli hemma....

jag är sjukt trött på denna snön också...
jag fastnade med bilen i snön i dag i gen när jag backade ut från tomnten tog 40 min att komma loss....
kom på att jag måste skotta hela min stora uppfart rejält i helgen..ajjjj
för hur ska folk annars få plats med sina bilar nästa lör då jag ska ha tjej kväll!!!!!!!!!!
vojne vojne det blir inte lätt...
se hur det går annars får jag försöka få så många som kan att samåka el bli skjutsade hit....

i dag skulle vi varit på föräldrar möte i skolan men jag fixade inte att gå..
är hungrig men får inte i mig så mycket....
ska äta litte glass det är bra för halsen =))

nä nu ska jag ligga i soffan en stund och se tv innan jag åter igen sommnar.....
har bara sovit i två dar så kroppen har verkligen behövt få ta det lungt....

ha det bra kram
ps ja inger i år så får vi sälja våra egna smycken på pärlträffen men bara fem st var =) all info finns på deras sida
www.facettsthlm.se
ja har du fått inbetalnings kort för avgiften???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0