någon som vill....

ha lite snö????
vi har en massa att ta av....
helt sjukt...har aldrig sett så mycket snö knappt här nere....

vi var insnöade i morse.....
det tog två timmar för james att skota en smal väg så att vi skulle få ut bilen....
snön går upp till miona knän på det djupaste stället.....
var knappt så jag hittade till sopptunnan....
jag har varit ute och skotat i två timmar jag också.....
och vad gör det under tiden !!!!!!!!!
jooooooooo snör ännu mer...
väldigt mycket regn i snön....man blev ju hur blöt och kal som helst....
jag är verkligen såå trött på all snö nu...
inte ens barnen vill vara ute....

i kväll så ska vi iväg på möte ang avlopp och vattnet som dem ska dra hit....
se vad dem säger...
nä ska dricka en varm kopp te fryser lite...
ha en bra vinter dag..
kramsnö i massor


Kommentarer
Postat av: suzzie

usch..jag vill inte heller ha mer snö..nu vill jag ha sol och värme!!!

2010-02-03 @ 15:50:03
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0