fy fanken...

i morse så var jag hos tandläkaren och på började min rot fyllning...
urk
tog nästan en och en halv timme....
är helt öm i tanden nu...
för att inte tala om käken...

men säger bara det..
snacka om att det är sån skilnad att gå till en tandläkare som vet hur han ska sätta bedövningen...
min tandläkare jag har fått är jätte duktig...
i vanlig fall är jag supper rädd och nervös för att gå till tandläkaren men det är inte lika jobbigt nu...

fick sen veta att en av mina damer jag har hand om ska bli förflyttad till en annan avd...
jag blev hellt chokad och ledsen..
är orolig för hur det ska gå...
hon behöver ha tillsyn hella tiden 9och hjälp med en massa saker...
nu ska hon bo på en avd där det inte finns personal efter kl 5 på kvällen och fram till 8 på morgonen...
är orolig att hon ska sticka el något..
dem frågade inte ens innan för att se vad jag el dem andra tyckte och trode...
det är inte snällt mot henne heller nu när hon har blivit van och trygg med mig....

jag känner mig helt nere och arg också...
tycker inte att man gör så...
det är bara för att den andra avd vill bli av med en av sina boende som dem tycker är jobbig...
vad dem inte fattat är att dem kommer få ännu mer jobb nu...
ja ja finns inget jag kan göra beslutet är fattat och det ska vi prova för att se hur det går...
idioter säger jag bara...

nä nu ska jag se halv åtta hos mig
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0