-24

ja jäklar i dag har det varit kallt....
vi hade -24 grader i morse...
i natt fick jag sätta kl på ringning varannan timme för att spola i kranarna annars hade vattnet frysit...
sen har jag fått elda hela dan vi hade bara 13 grader i huset i morse...
snacka om kallt kan jag säga...
nu har vi fått varmt igen...
tog lång stund att få varmt i köket och ungarnas rum tyckte det var konstigt...
hmm fick min förklaring då hade någon av smart skotten öppnat deras fönster grrrrrrrrrrrr

har gjort knäcken i dag och dessutom gjort saffrans krans med mandelmassa =)

svärmor kom på besök i dag också...

nu börjar jag få jätte ont i halsen också...inge vidare
mår lite illa också och känner mig små febrig....inte bra ska jobba i morgon och sen är det julafton då vill jag inte vara sjuk =(
hoppas det lägger sig snart...
nä nu ska jag villa mig..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0