sjuklingar..

i går var jag i väg på klädparty hos sara..
sen åkte jag och jenny till malmö och gick på nya ikea..men det var litte små rörigt ..
sen när vi kom hem så var det bara att packa bad väskan och be ge sig till vattengympan...
hela dan bara försvan...

i dag så är wille sjuk..
han har ont i halsen och feber till och från
max har värdens hosta och spyde upp en massa släm i morse...
jag själv är små förkyld och helt hängig...
james börjar känna av något....
inge vidare alls...

på tor ska jag till ullared så jag hoppas verkligen att jag mår bra då...
ska snart köra i väg james till tandläkaren...

var på viktisarna i dag..
nu har dem ju börjat med ett helt nytt system..
såå typiskt nu när man precis har kommit in i det andra systemet.
men men det är bara att ge det ett försök...
nä nu ska jag slänga in en ny maskin tvätt innan vi åker
ha en bra kväll
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

Det var inte idag jag var iväg på intervjun..det är på måndag nästa vecka jag ska dit =)



Usch..hoppas ni blir friska allihopa snart!

Alla är ju typ sjuka nu..



Åhhhhh, jag vill också till ullared!! =(

2009-11-23 @ 17:38:37
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0