sjuk =(

ja nu har det brytit ut i alla fall =(
vill bara bli frisk nu...
har så ont i halsen kan inte svälja har nog halsfluss..
har kraftig frossa..
sitter med raggsockor pyjamas täcke och filt och fryser i alla fall..eller så är jag jätte varm
mitt huvud käns som det ska gå i tussen bitar...

i tor var jag till ullared och handlade julklapparna =)
men snacka om att jag hade sååå ont i kroppen efteråt och vacknar upp dan efter och är dunder sjuk...

det var ju pärltävlingar nu i helgen men jag orkar verkligen inte sitta och göra något..
känns trist att missa det...

ungarna har inga adventskalendrar för dem har max redan ätit upp =)
han var godis sugen hahaha
han har blivit en riktig godis råtta den..
nä nu ska jag försöka få i mig litte mer att dricka och sen krypa ner i sängen i gen och sova och hoppas på att jag mår bättre i morgon...
ha en bra lör kväll alla där ute
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0