inte sant....

snacka om att man har otur...nu när jag ska vara ledig i 4 dar ja då går jag och blir förkyld...
vacknade i morse med ont i halsen och helt täppt i näsan...max är också litte små roslig...
otur!!!!!!
ja ja jag har ju en anledning att bara vara hemma och lata mig i stället =))
ännu mer pärlande för min del =)

sitter och grunar på litte nya ideer som jag hoppas ska bli bra =)

james nya data kom i går...
så nu har barnen var sin egen data med internet hahahaha
vilken fyra åring har det och som dessutom vet hur man använ der det...
max siter och surfar in på egna sidor på nätet och fixar det mesta på datan hahahah
han kan ha en snabb kurs med mormor sen =))

nä nu ska jag äta färdigt min frukost...
ha en bra dag...
ska jag i alla fall försöka ha..
här skiner solen i dag så man får litte ny energi =)
kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

hahaha, dom där små trollen är inte riktigt kloka =)

åhh, skicka hit lite sol så man kanske kan piggna på sig..jag är inte alls bra just nu..och sista dagen på praktiken..det är så typiskt..

2009-11-20 @ 09:04:41
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0