hej svejs...

ja då har man en ny blogg sida =)
måste säga att denna är mycket lättare än min gammla =)
tack syster sus för hjälpen den blev jätte bra =))

min dag har varit hektisk...massa att göra på jobbet och tre som är sjuka...
i morgon är jag ledig då blir det sovmorgon =))
wille är ledig från skolan i morgon...

sitter nu här mätt och belåten efter en god middag...
lyssnar på leona lewis..hon är såå himla bra...

fick min nya bok i dag om berlocker =))
det var en massa bra saker i den...nu behöver jag bara litte nytt material också....

ÄLSKAR OCH SAKNAR MIN FAMILJ MYCKET!!
ibland känns det så tomt att inte ha dem närmre...känns tråkigt att inte kunna hitta på saker med dem när man har lust...
ska försöka att åka upp så ofta jag kan...och dem måste komma ner till mig också =)

nä nu ska jag gå och pussa ungarna litte och spela bamse spel med max som jag lovade honom innan maten =)
ha en bra kväll kram


Kommentarer
Postat av: suzzie

hihi, ja den här sidan är mycket bättre..och är jätte enkel att förstå sig på när man ska skriva inlägg och sånt..och ett stort plus är ju att man kan lägga upp hur många bilder man vill!



jag saknar er jätte mycket också..funderat länge på hur jag ska ha pengar och så att komma ner..om så bara för några dagar..synd att dte kostar så mycket =(

2009-11-16 @ 19:19:24
URL: http://suzziie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0