arg...

i går hade jag ingen bra dag....
jo den började ok men slutade inge vidare...

jag och barnen var hemma hos en arb kompis till mig störe delen av dagen plus att jag var till tandläkaren...
när vi väl kom hem så började max och bråka
wille krånglade med sina läxor och var almänt jobbig..
sen som om det inte räckte så kommer james hem och är på ett skit surt humör...
blev droppen...
blev såååå jäkla arg på dem alla tre...
var nära att ungarna fick missa sina simningar men vi åkte på dem för jag ville inte vara hemma med james heller...
när vi kom hem blev det mat och sen i säng för barnen och james gick också och la sig då utan att säga god natt...
där satt jag själv och kollade tv...
ja ja jag fick ju tid att lugna mig i alla fall....
jag har fått ett hemskt humör när jag har ägglosning vilket jag har nu....
mitt tålamod är som bort blåst...
men det blev bara för mycket när alla tre satte igång sammtidigt...
jag har en stor james och två st små..
tänk sen till tonåren...vojne vojne då får dem flytta in i garaget =)

i dag ringde james på rasten och bad om ursäkt för sitt uppförande i går =)

i dag har jag varit jätte duktig har tvättat och vikt in tvätt
renbäddat och städat huset från topp till tå =))
har hunnit med en massa...så skönt när det är klart..
ska snart göra mig i årdning för att åka till jobbet...
jobbar kväll i dag och i morgon...

nä ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0