saknar min vän

så trist livet känns i bland när man blir av med en vän som man trode alltid skulle finnas där...
tänk att en person kan förändras och bli så anorlunda som person...
att gå ner i vikt och att man startar eget har förändrat en nära vän men tydligen har vi inte varit så nära som jag trode...
för hon har ju i alla fall bara kunnat skitta i en för att hon inte har ork och tid längre..
hon har skaffat sig nya `coolare`vänner som hon kan festa med....
så fort hon är ledig så ska hon ut och festa el dricka något...
hon umgås med folk tills hon trötnar på dem sen byter hon ut dem som om dem var en smutsig tröja..
och tydligen tillhör jag bara en i mängden av dessa byta tröjor.....
blir såå besviken men har sakt mig själv att jag ska inte bry mig vill hon skita i allt som vi haft och leva livet annorlunda så är det hennes förlust...
jag tänker inte sitta och vänta på henne...
och hoppas att hon ska få tillbacka intresset....
då får det vara...
en vacker dag har hon kanske inga vänner alls kvar....

hon har dissat mig tre gånger...
skrev inte ens till mig på julafton fast jag skickat sms till henne...
hon skrev till marcus i stället och undrade om han och jessi var kvar hos oss....
hon skulle ha kommit men sket i det också..kunnde inte ens medela att det inte blev av...
var väl bara för att dem skulle åka hem då....

hon var väl sur på mig för att jag var tvungen att tjata på henne i nästan två veckor att hon skulle lämna tillbacka min klänning som jag skulle ha på mig....

fanken vad trist det känns...

saknar min bästis också...var så kul innan när hon bode i sverige och vi alltid kunnde prata...
nu bor hon långt bort och jag kan inte hälsa på henne när jag vill...
hon har fullt upp och det är länge sen jag praqtade med henne sist....
hade behövt henne nu...

min familj har jag också långt bort...kan prata med dem i telefon men det är inte samma sak som att ses...
man känner sig så ensam ibland

folk runt en är bara där när dem själva vill men finns aldrig där när man själv vill...

wille har en kompis över dem leker för fullt och än så länge så bråkar inte max med dem heller =)
ska se om dem är hungriga så får jag fixa lite lunch till dem...
hoppas alla har en bra dag...
kram


Kommentarer
Postat av: inger

Måste bara säga att det är hennes förlust! Du är världens bästa och förtjänar därför också endast det! Att vara så förvirrad att inte veta vilka ens nära vänner är, är det bara hon som förlorar på. Du är inte en i mängden..hon är! Och var inte ledsen, även fast vi är långt borta kan vi alltid prata. Och det brukar kännas bättre efter man har gjort det. Så glöm inte ringa när du behöver sällskap! Även om det bara blir över telefonen. =)

Puss. Älskar dig!

Ps. Pärlmässan närmar sig! =D weeeeii...goodiebag haha

2010-01-02 @ 00:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0