bad.........

i dag har achilles badat..
inget han var över förtjust i hahahah
han såg så rolig ut...
efteråt sprang han runt som om han hade eld där back och skälde på mig hahaha
han har blivit extra fest vid mig ..
han följer mig överallt och sitter ofta hos mig...
han har även åkt bil med mig i dag =)
och hälsat på mina dammer på jobbet =)
och så var vi ute på en timmes promenad =9
så det har varit en lång dag för den lille hihih

vi köpte hund choklad i dag och det tyckte han om jätte mycket..det fick han när han var duktig...
han äter inget direkt..vilket gör mig litte orolig...
men det är väl litte så nu i början..
allt är nytt och han saknar dem andra...
han verkar litte små kräsen =)

wille har varit på kalas i dag =))
sen var jessi och marcus över på besök med mini (deras rotis)
det gick rätt bra men achilles sa ifrån ordentligt när han tyckte hon var jobbig..hon blev till och med små rädd för honom hahaha
han skyddade mig hella tiden och vissade att det är min matte =))
sån sött nos..
vi är verkligenhelt solda...
ja han gillar popcorn hahaha
och peppar kakor..han fick en bit av max i går...

nä nu ska vi natta två små en med fyra ben sover redan =)
ha en bra kväll
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0