Mamma <3

I dag är det mors dag =]
Hoppas alla mammor har haft en bra dag.
Vill bara säga till min underbara mamma att jag älskar dig och saknar dig jätte mycket...
Du är den bäste som finns..
Du får flytta ner till Skåne hihih
Idag åkte james upp till Sälen igen för arbete men denna gången blir han iväg en hel vecka och ev nån dag till för att sen kunna vara ledig i en hel vecka...
Så skumt det är att inte ha honom hemma...
Ändå har jag mest varit grinig och haft PMS hela helgen han har varit hemma....och han har varit små grinig och på ett konstigt humör så saknar jag honom ni...
Blir en massa omställningar här ju....men det går...
Vi var även iväg till svärmor på middag i dag...
Tänkte  att jag skulle lägga mig och läsa en stund...sen kommer jag nog sova gott...har ju varit uppe kvart över fem hela helgen pga jobb...
Känner mig lite låg...
Hoppas det är bättre till i morgon
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar dej oxå och saknar dej så fruktansvärt...Ja de vete faan om det inte blir skåne snart...puss

2012-05-28 @ 20:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0