Tyst...

ja här är det tyst och lugnt...
Så ovanligt det känns när barnen inte är hemma...
Det är tomt men skönt ibland också...
Barnen skulle ha kommit hem i dag men dem ville stanna hos katta och Kalle nån dag till och det fick dem =]
Bra omdöme till dem...och skönt attveta att ens barn har det bra och skoj...
Massa barn att leka med i jämfört med här hemma..
Plus att alla tycker om att vara ute..vilket willes kompisar inte vill..
Dem sitter alltid bara och spelar och det tycker han är så tråkigt...
 
Själv jobbar jag ju också så då är ju Wille själv och det är inte skoj i längden...
Max är glad att slippa följa med mig på möte i morgon hahaha
Så efter att jag varit på mitt möte med handläggaren på försäkrings kassan så ska jag åka och inhandla en födelsedags present och en dop present...
Helgen som kommer är full bokad hahaha
 
Tack underbara katta och kalle för att ni vill och orkar ta hand om våra killar också =] <3
Ni är underbara...
Så glad att vi har er som vänner...
 
Det är så lyxigt att myssa och bara vara jagoch james..hahaha det är så ovanligt att man vet knappt vad man ska göra hahaha
 
Nu ska jag fixa lite glass till efterätt mm gott
Ha en bra söndags kväll
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0