själv...

ja ha då var man själv hemma igen då...
mannen han har åkt upp till sälen igen för att jobba en vecka igen...
det positiva är att jag får ha honom hemma hela nästa vecka så då blir det ju lite semester ;)

i går åkte vi och handlade nytt golv till kök och hall...blev svart/grått ...
bilder kommer sen...james har fått hälften klart....
sen hittade vi även golv till barnens rum som var supper snyggt som vi även ska ha i vårt rum och i vardagsrummet.

men efter att ha jobbat först med förkylning och sen gått i butik med james ett par timmar och sen handlat mat m.m så hade jag ont och var riktigt dålig...
så idag är jag rikgit väck haha

ska lägga mig och sova strax..

lilla missen har börjat bli stora damen =)
hon gick på kattlådan av sig själv idag =)
såå duktig hon har blivit den lila skruten...

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0