Midsommar

Börjar med att..hoppas alla har haft en bra midsommar det har vi haft =]
Vi åkte till våra Goa vänner i Helsingborg...
Det var så lyxigt att bli ompysslad...inte behöva förbereda saker, handla el tänka en massa...
 
Vi hade skoj som vanligt...
Blev ingen park med fika för oss tjejer för det spöregnade ute så vi fiskade inne...
Gjorde inget vi hade trevligt trots vädret...
Killarna stack och speladegolf när det blev uppehåll men dem klarade sig inte undan regnet...utan fick spela i spöregn på slutet så dem såg ut som Dem badat med kläderna på hahaha...james hade inte många fläckar sovarvar torra...
 
Sen efter dem kom hem så grillade vi och började med maten och vad händer då hahah jo solen kommer fram ;]
Så vi kunde sitta ute senare på kvällen....så skönt...
Och en massa god mat fick vi...
 
Jag var så mätt när jag kom hem och jag var det fortfarande när jag vaknade i morse hahah
Vi kom i säng rätt sent..
Skumt det var att vakna i morse och inte haungarna hemma....dem blev kvar och kommer hem i morgon =]
 
Nu ska jag snart åka till jobbet för två timmar...
Sen skulle Jussi följa med hem två timmar medans sebbe var iväg sen blir det en lugn myss kväll för våran del här hemma....
 
Katta tog foton i går ska lägga upp några sen när jag fått dem för som alla vet vid det här laget så är jag jätte dålig. Att ta foton nu för tiden...antingen glömmer jakamelerna el så har jag den med mig men då glömmer jagände att använda den...
 
Jag var såååå mycket bättre för på att fota då gjorde jag inget annat och då hade man rullar som skulle framkallas..
 
Nä ska göra mig i ådring...känns som det var jag somdrack i går och inte james...
Visserligen för att man ska dela allt men baksmällan kunde han ju behålla för sig själv hahha
 
Ha en bra dag
Kram

Kommentarer
Postat av: katta

tusen tack för en underbar midsommar trots väder blir aldrig tråkigt med er ....
Ja du var värd att bli upp passad ....
Kram

2012-06-24 @ 08:52:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0