Go morgon...

Nu har man varit och jobbat sina timmar på jobbet...
Vaknade och är dunderförkyld....så nu verkar det bryta ut ordentligt...har varit dålig ända sen föra helgen...hoppas jag blir av med skiten fort..har inte tid att vara sjuk...
I dag ska vi åka och kolla på nytt golv till galen och köket...
James hade hittat ett som var snyggt och till bra pris...
Ev ska vi kanske fixa nytt till barnens rum också men vi får se...
Vardagsrummet tar vi inte nu som vi tänkt...för vi kan inte lägga nytt där inne förrän vi har rivit öppna spisen...
Annars måste man ju göra om allt en gång till sen...
Nu ska vi även skicka iväg bygglovet ang verandan =]
Så litet smått börjar det röra på sig här hemma....
Sen blir det bara att ta det lugnt och vila mycket och missa med james...
I,Oregon åker han igen och är borta en vecka igen...
Och jag jobbar i morgon så i morgon blir det fullt upp.
Nä nu ska jag ta mig en värktablett och lite te..
Nadja har sovit här i natt och hon blir snart hämtad....sen ska vi köra hem Benjamin som också sovit här innan vi kör vidare...
Solen skiner i dag och det är så skönt
Så jag hoppas alla får en bra lördag..
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0