ensam hemma

nu har man varit ensam hemma sen i sön em...
mannen är i sälen med jobbet och barnen med mormor i sthlm...
såå sjuk konstig kännsla att vara helt ensam det har jag aldrig varit innan...
lite ensamt blir det måste jag ju säga...men samtidigt behövligt...sover tills jag vaknar och pärlar en hel del...
det tråkiga är att det inte varit fint väder så man har kunnat vara ute...
jag behöver ha b ra väder så att jag kan fota alla smycken och få upp resten på hemsidan också...
 
jag och leo mysser framför tvn och han är lugnare nu när han inte har nån max att stoja med haha
 
det är skumt att laga mat till en bara men jag är faktiskt duktig och äter alla målen man ska göra...ågot jag annars aldrig gör....kanske för att jag har tid och lugt nu så jag hinner koncentrera mig på det....
 
skönt att få vara bara....jag är inte speciellt sällskaplig av mig nu heller känner att det är skönt att bara inte göra en massa....sen känner man sig små låg och det har jag gjort ett tag ...
 
var till docktorn idag och blev halvt sjuk skriven i tre månader fram så till okt...känns bra...hoppas nu bara försäkringskassan inte strular och ska ha en massa möten och omplasera mig och bla bla....för dem på smärtrehab kommer hjälpa mig med jobb frågan sen när jag kommit in på deras fem veckors rehabilitering...
 
i dag ska jag ha lite kyckling och kronärskoka till middag mm gott...
i morgon ska jag iväg och röntga ländryggen...
 
idag har jag så on i ryggen kan inte vrida mig och det känns som den låst sig och fått världens smäll...
 
nu regnar det igen...ena sekunden regnar det sen är det uppehåll sen ser man solen sen regnar det igen...
 
måste tvätta lite är ju dags att packa kom jag på hahaha kör ju på fre =)
 
nä nu ska jag fixa middan
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0