hemm i gen

då har man kommit hem igen från stor stan =)
har varit 4 lugna och myssiga dagar!!

har fått med mig hem lite nytt material attjobba med till smyckerna =) så det sk jag försöka göra lite idag...

det såg ut som om jag skulle ha fått sovit själv i natt för james är i småland och jobbar i dag och skulle ha blivit kvar till i morgon men dem får inge värme i vagnen så dem kommer nog hem i kväll i alla fall =)

i morgon ska ille börja på sin gittar =) se hur det går...
ända är att vi jobbar så jag måste komma på en lösning för hur han ska komma dit.
ska se om ag kan lyckas byta tur så jag jobbar mån i stället jag hoppas att nån är snäll och byter med mig... för skulle nu inte james komma hem så kan jag inte jobba kväll i morgon i alla fall..

nu väntas lunch är hungrig...
har varit på akupunktur i dag så då blir man rätt seg efteråt...
njuter av att det är såååå tyst och skönt hemma barnen kommer inte förän kl 3 =)

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0