alvin och gänget

har haft två väldigt glad pojkar i dag...
vi åkte på bio och såg alvin och gänget 3 =)
dem älskar dem filmerna...
dessutom blev det ju en riktigt stor påse godis som dem blandade med james hahahaha
sen åkte vi hem och lagade hemma gjord pizza =)
max önskade sig det i går...

sen har jag och barnen myst i soffan och tittat på the voice..james han somnade som en klubbad säl hahahah
men nu sitter jag här helt själv och kan inte somna....
demandra sover redan...

jag känner mig trött men är väldigt pigg när jag lägger mig ner...
har haft problem med detta nu ett par dar att jag inte sommnar förän runt 2 tiden...=(
tur jag jobbar kväll i morgon så jag kan sova en stund extra...

nu ska jag läsa en stund till sen ska jag försöka sova i alla fall....
hoppas alla haft en bra dag!! det har vi
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0