-15

nu har det blivit kallt som attans....
har varit riktigt kallt och soligt nu ett par dar....
men nu har vattnet frysit i köket och till tvättmaskinen =(
men som tur är så har vi vatten i resten av huset...alltid något...
jag gillar verkligen inte denna årstiden....
vi hade 16 grader i huset i morse så i dag köpte jag varsin ullfilt till barnen som em kan ha över täcket så dem inte fryser...deras rum är alltid kallare....
vi har fått elda i kaminen i dag pkus ha värmepumpen på för att få upp värmen....

sen så smet achilles i dag igen....vi vet inte hur och när han har lyckats göra det men otroligt jobbigt är det i alla fall....
vad ska man göra med honom??

sen har vi hat besök av goda vännerna kalle och katta och det var lika skoj som vanligt =)
dessutom hade killarna väldigt roligt tillsammans....

james fick jobb i dag igen så han börjar på plåten igen på mån...gäller en till två månader ca sen när värmen kommer igen så blir det anläggningsjobbet igen som det ser ut...

nu ska jag krypa ner under mitt täcke och min filt =)
nu väntar en jobbe helg =(

hoppas alla får en bra helg..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0