sthlm

ja då var man i storstan =)
nu sitter jag och väntar på att mamma ska sluta på jobbet...

resan gick väldigt fort denna gången tycker jag men det kan ju vara för att jag inte behövde sitta och hålla koll på barnen hahahah
såå lyxigt..länge sen jag åkte tåg själv och första gången jag åker i väg till mamma utan att ha nån av barnen med mig =)

i går sken solen och jag hade en bra början på dagen...'
hjälpte ju min kompis att leta papper och sånt till sina inbjudningskort...skulle ta max en timme vi var i affären i över två hahahahah
hon är perfektionist och allt skulle ha rätta färgen ;)
sen bjöd hon på fika...

när jag körde hem kännde jag mig så glad och vädret var underbart...
packade färdigt när jag kom hem och lagade middag....

jenny och barnen kom hem igen och så skulle jag bara se om jag fått mail..

blev sååå fruktansvärt ledsen över ett av mailen ....
trodde inte jag skulle reagera så!!

nu har jag en hel vecka med massa skoj att se fram emot och det örjar redan i dag =)
mammsen och jag ska gå på bio och äta ute om vi orkar i dag =)

nä nu ska jag vila mig lite mamma är snart hemma
hoppas alla får en bra dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0