=)) glad =))

haha ja glad är ett bra ord att använda nu =)
allt snurrar runt ..det har varit mycket nytt..
det är en otroligt härlig kännsla att ens familj har utökats på äldre dar och med ett gäng helt underbara människor =)

jag känner verkligen att jag fått en stora syster och nu känns det ju ännu motigare att åka hem eftersom jag har fler jag inte kommer se på ett tag...tur internet finns =)

kommer ha massa att berätta om där hemma =)
mins små godingar har ju gått och blivit sjuka nu när jag är borta i halsfluss =(

wille pratade med sin moster och två av kusinerna i går hahaha han tyckte det var hur skoj som helst haha

jag är sååå jäkla klantig!! jag glömde att använda kameran alla tre dar..den liger i min väska och jag har sett den och kommer på det  när jag kommer hem!!!!!!!!
jag är hopplös..jag har verkligen blivit värdelös på att ta kort på äldre dar haha

sååååååååååå ont jag har i nacken idag...vaknade med nackspärr i går men i dag går det ju knappt att röra nacke och axel...får prova med ett varmbad det kanske hjälper =)

nu ska jag äta något är hungrig =)
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0