trötter...

idag har varit en trötter dag...
sov hela fm
och tiger nös och hade sig och måde inte heller bra på fm så han har legat hos mig =)
men sen när det var dags att hämnta barnen vid bussen så kom jag igån och vi har bakat lite kanelbullar här hemma jag och max för wille valde att åka och leka hos en kompis en stund....

sen har vi bara tagit det lung och myssit i dag =)
skönt med såna dagar....
jag blir så sjukt trött av pencillinen men den börjar sakta göra verkan så det är bra...men jag får ju inte äta till så det gör att jag blir illamående urk...

börjar få min huvudverk igen..lite jobbigt...

tänker på min vän idag som är på sjukhuset...

nej nu ska jag se ett avsnitt av greys anatomy och sen sova
kram


Kommentarer
Postat av: katta

Kram

2011-11-10 @ 11:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0