svimning

i går svimade jag i badrummet =(
och aj jag har ont i kropp och ansikte i dag....huvudet också...

vaknade när james stakt till jobbet av att wille var ledsen...
han hade fått urinvägsinfektion =(
så jag pratade med honom medans han tog en varm dusch...men så helt plötsligt blir jag bara så jätte illamende så jag sätter mig på toa stolen...
sen svimade jag....
vaknar till av att jag hör wille skrika hysteriskt efter james och så har han telefonen i högsta hugg och ska precis ringa till honom för han märker att pappa inte är hemma.

jag lugnar honom och han och max kryper ner hos mig i sängen och har koll på mig tills kl ringer....

wille pysslade om mig ordentligt när han kom hem han hjälpte mig med saker och så sa han till mig att lägga mig och vila...min lile goding =)
jag somnade i 1 och en halv timme sen väkte han mig när det var dags att göra middag....

jag var riktigt trött och konstig i kroppen i går...

i dag ringde jag till läkaren för att få en tid då jag inte ska må så här när jag har ätit nästan halva min pencillinkur nu...jag brukar må bra fort efter jag fått medicin och jag SVIMAR aldrig annars....
och så hade jag problem med att mina händer domnade lite till och från i går om jag höll i något en stund och ont i min vän arm igen...
men den verken hade iget med detta att göra trode sköterskan jag fick tag på idag...
men dem tog inte emot mig i dag för läkaren tyckte jag skulle avakta till i morgon...
mår jag inte bättre då ska jag ringa in och få en tid...
eftersom trycket på bihållorna är bättre så tyckte han jag skulle vänta men blev jag sämre el svimade en gång till så skulle jag bara komma in i dag

jäkla idioter...vad ska krävas för att dem ska ta folk på allvar och göra ordentliga utredningar i stället för att bar tro en massa saker...
ja men om jag svimmar igen så kan jag ju säkert komma in jäkla pukon..blir så irriterad...

jag har en bulla i pannan ett vid ögonbrynet och så har jag jätte ont i näsan =(
mina glasögon blev helt böjda men som tur var så kunnde min optiker rätta tillbacka dem så att dem håller ett tag till...
jag hade inte haft råd med den utg också nu...

min huvudverk vill inte försvinna heller men det tar dem inte heller på allvar....
första tabl jag fick hjälpte ingenting...
dem jag fick nu var aldeles för starka så jag måde skit av dem och vågade inte fortsätta med dem...
så jobbigt att ha ont och inte ha något som hjälper mot det...

annars har jag tagit det lungt i dag..
damsugade lite hemma för det behövdes men det räckte också för att jag skulle få jätte ont i kroppen och mitt huvud dunkar som attans bara av den syslan...
så jag hoppas dem ger mig sjukskrivning över helgen också...
jag kommer inte klara jobbet som jag är nu..och går jag tillbacka så kommer det inte dröja länge förän jag ligger sjuk igen....

jäkla skit år...
vi har bara varit sjuka hela tiden...är det inte jag så är det james el ungarna el alla 4...
vi brukar aldrig vara så här sjuka...
wille har inte haft mer än tre frånvarodagar under hela lågstadiet och så bara denna terminen har han redan varit borta i nästan 3 veckor...

det har varit helt underbart väder idag i alla fall..
solen har skinit för fullt =)
älskar såna dagar...
så sjukt att det fortfarande är så pass varmt som det är när vi är inne i nov...men det är bara att njuta så länge det håller sig så =)

nä nu ska jag villa mitt huvud sen måste vi få något i magen för jag börjar må illa igen...

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0