sjuk

ja man har åkt på världens förkylning efter helgens äventyr =( såååå himmla trist
man har inte varit annat i år tycker jag...
men jag får hoppas det släpper snart bara....
behöver vara på jobbet...missar massor nu ju..

var iväg med wille till optikern i dag och det var tillräckligt jobbigt...var helt slut när jag kom hem igen....
men hans syn var bra...det ända var att hans vän ögas muskler inte var lika starka som på hö sida så han misstänker att det är sen han var liten att han födes med det och att han har skelat lite....
när han använder ögonen så efter en stund drar sig vän öga utåt...
så han behöver inga glasögon men ska gå varje år på syn kontroll =)

skönt att när det är som det ska =)
nu ska jag försöka natta barnen...
james ringde och sa att han blev sen idag..han visste inte hur länge dem behövde jobba över...
i morgon är han i alla fall ledig...
då ska vi sitta på ett möte i ett par timmar ang hans syster och hennes dotter...
inget jag ser fram emot nu när man är helt färdig men det blir väl bra annars får jag åka hem tidigare om jag inte orkar stanna hela tiden.

nä nu säger denna sjuklingen god natt för i dag
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0